Jump to content

Hvordan kan jeg enklest og rimeligst få byttet fittinger til styringen?

Mastiff

Recommended Posts

nomen skrev On 6.9.2021 at 15.10:

@Torsen67Trådstarter har gjentatte ganger nevnt at å skifte skifte slangene i sin helhet er meget arbeidskrevende. Så i dette tilfellet kan det være at en reparasjon på stedet er veien og gå.

Til trådstarter: Om du står fast, ring til f.eks. Hydroscand og spør om de kan hjelpe deg på stedet.

Jeg vet de har servicebiler ved flere av sine avdelinger. 

Joda, men TESS sine slanger er veldig fleksible. Selv om det ser trangt ut, så kan dette fort være enklere enn man tror. Jeg tenker to mann klare dette fint.. 

Det ble gjort i går! :thumbsup: Jeg kjøpte to verktøy, og til sammen fungerte de perfekt. Først for å kappe slangen, så enden ble fullstendig rett:

011466.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white

Og så for å holde fast slangen mens jeg skrudde nedpå fittingen:

Stanley bordskrustikke

Jeg surret et gummiark rundt slangen noen ganger som beskyttelse, skrudde den fast og kjørte i vei (etter å ha prøvd konseptet på en avkappet slangebit først, selvsagt). Det fungerte perfekt og ble feiret med en god weissbier! :drink:

Redigert av Mastiff (see edit history)
Mastiff skrev 1 time siden:

Det ble gjort i går! :thumbsup: Jeg kjøpte to verktøy, og til sammen fungerte de perfekt. Først for å kappe slangen, så enden ble fullstendig rett:

011466.jpg?width=458&height=458&scale=both&bgcolor=white

Og så for å holde fast slangen mens jeg skrudde nedpå fittingen:

Stanley bordskrustikke

Jeg surret et gummiark rundt slangen noen ganger som beskyttelse, skrudde den fast og kjørte i vei (etter å ha prøvd konseptet på en avkappet slangebit først, selvsagt). Det fungerte perfekt og ble feiret med en god weissbier! :drink:

Jøss så mye styr.

Hvorfor skiftet du ikke hele slangen isteden??????

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...