Merry Fisher 635 Startet 24.August.2021 Del på Facebook Startet 24.August.2021 Jeg har en Jeanneau Merry Fisher 635 og holder på å bytte motor fra en VP MD22 til VP D2-75. Min originale eksos slange er 65mm og vannlås Venus 60LP og 65mm gjennomføring med 45’ bend. Jeg lurer på om dette holder for den nye motoren eller jeg må gå opp til 90 som det står i VP boken. Har prøvd å se på bilder fra andre MF635 men kan ikke se om de er mye større med den vanlige 85hp motoren i disse båtene. Det kommer til å koste endel med slange, vannlås of gjennomføring. Er det noen der ute som har noen gode råd! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 Det er i hvert fall ingen grunn til ikke å følge produsentens bruksanvisning. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 Er det eksistrende anlegget av god kvalitet er det mulig å selge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.