bliss X Startet 25.August.2021 Del på Facebook Startet 25.August.2021 Noen som har fine bilder av baatplassen vimpelen i bruk? Oppfordrer til å legge ut bilder i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 (redigert) Her henger den Stolt sammen med Rs vimpel Bilde tatt nå🌞 hovekilen Arendal Redigert 25.August.2021 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Espen Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 Seff 😅 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 Jeg har hatt vimpelen oppe i "masten" på min Saga 27 året rundt siden jeg fikk min første vimpel (med gullstriper) i 2003. Den er riktignok byttet ut noen ganger på disse årene, men som medlem i klubben for båtentusiaster, får jeg ny tilsendt ved behov. Jeg har en ny liggende, klar for neste sesong. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jakob T Svart 25.August.2021 Del på Facebook Svart 25.August.2021 Fra Mandal 2016 Sitér dette innlegget Link to post
Jogjende Svart 26.August.2021 Del på Facebook Svart 26.August.2021 Snappet i vindstille. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 26.August.2021 Del på Facebook Svart 26.August.2021 Fikk litt dårlig samvittighet nå… Min vimpel er ganske så slitt og jeg hadde tenkt å bytte den ut med reservevimpelen som jeg har liggende i båten, men har helt glemt det! Så her kommer et FØR-bilde fra Ålesund i dag (det blåser fortsatt en del her), så får jeg ta et ETTER-bilde når jeg har fått byttet! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Goddis77 Svart 27.August.2021 Del på Facebook Svart 27.August.2021 Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 28.August.2021 Del på Facebook Svart 28.August.2021 Nok en fin dag her vest....og en fin vimpel...😉👍 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.August.2021 Del på Facebook Svart 28.August.2021 Akkurat nå blir den brukt for å beskytte batterimonitoren mot sola 😊 Displayet på denne tåler varmen fra sola dårlig Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.