Martine29 Startet 27.August.2021 Del på Facebook Startet 27.August.2021 Gjorde en tabbe her forleden. Skulle hjelpe en kompis med å sjekke hvilken propell som står på en Saga 32 med 222 hk Yanmar. Løfta opp båten og pussa frem dimensjon og tok bilde og satte ut båten. Men nå klarer jeg ikke å tyde bildet og husker heller ikke hva jeg leste av... alderen gjør sitt. Kan noen hjelpe meg eller vet hvilken propell som passer denne montasje. Veldig takknemlig for bistand. 19x??? Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 2.September.2021 Del på Facebook Svart 2.September.2021 Det ser ut for meg som det står 19 x 23 Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 25.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2021 Tusen takk for hjelpen med identifisering. Ny propell er nettopp montert og båten ble som ny med tanke på vibrasjoner. God helg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.