chatina Startet 28.August.2021 Link til dette innlegget Startet 28.August.2021 Kan noen fortelle meg hvilken årsmodell min Mercury er? Motornr./serienr. er uleselig. Men jeg har funnet et nr. på motorblokka: A XK 1 3 14406-C. Og et annet nr. på en frostplugg: 9786755. Med en stor M under. Legger ved bilder om det er lettere og se utfra utseendet. Link to post
Hakkannen Svart 28.August.2021 Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Skal ikke begynne å begi meg ut på motorkoder og slikt, men mellom 1986-1994-modell, ut fra husken og ikke minst Mercury sitt «fargekart»? Link to post
bellen Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Nummeret du fant på frostpluggen er serienummeret på motoren. Link to post
chatina Svart 29.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Takk for svar. Var en annen som hadde samme fargene som meg. Den var visst 92' modell. Så da stemmer det ganske bra. Skulle gjerne hatt en tabell der en fant igjen motornr. Har prøvd flere av linkene det blir henvist til. Men de er "døde". Eller at jeg ikke finner mitt nr. på dem. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn