Krysspeiling Startet 31.August.2021 Del på Facebook Startet 31.August.2021 Hei. Jeg vurderer kjøp av båt med drev, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for akselbåt. Forutsetter selvsagt at drevet har friske belger, at servicer er gjort etc. Ser på en båt fra 2011 akkurat i dag.. Bør jeg ha betenkeligheter i forhold til å legge denne i boblehavn? Håper på konstruktive innspill:-) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.August.2021 Del på Facebook Svart 31.August.2021 Hvorfor skulle det være noe problem? Vannet er like vått året rundt. På brygga der jeg ligger, er det flere drevbåter om vinteren. Lager sine egne bobler rundt drev og i særdeleshet trimflaps. Les forsikringsbetingelsene, det er viktig. Sitér dette innlegget Link to post
Krysspeiling Svart 31.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2021 Sa ikke at det skulle være et problem😀 Bedre å spørre en gang for mye vet du👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.