mrmartin123 Startet 1.September.2021 Link til dette innlegget Startet 1.September.2021 Hei, jeg har fått i oppgave på skolen å dreie hva jeg vil, men er litt usikker på hva jeg skal lage så jeg håpet å få noen ideer her, det må ikke være båtrelatert heller? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Tre eller metall? Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 https://www.garagetooladvisor.com/misc/easy-lathe-projects-for-beginners/ Jeg ville valgt nr 6 :) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Hvis du vil holde det båtrelatert kan du lage koffernagler og naglebrett hvis det er tredreiing. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Lazyjack Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 enslagsgjest skrev 2 minutter siden: Hvis du vil holde det båtrelatert kan du lage koffernagler og naglebrett hvis det er tredreiing. Dreie naglebrett? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Nei, men hva er koffernagler uten et naglebrett får være et fritids/friminuttsprosjekt Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
mrmartin123 Svart 1.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Lazyjack skrev for 1 time siden: Tre eller metall? Metall? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Lag en daumann. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Honduras Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Hva med å dreie deg en litt fet ring som du seraterer slik at den ser ut som et verktøy utvendig. Noe ingen andre har, og som kan være litt kult. Du kan jo lage den 10-12mm bred, seratere overflaten og så til slutt stikke noen veldig smale striper/spor i den for å bryte opp overflaten litt. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sjøvind Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Nidelv 24, da har du sikkert treratt? Sveivehåndtak i messing er mitt forslag Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 4.September.2021 Link til dette innlegget Svart 4.September.2021 I Turn Stainless Steel Bolts into a Pocket Safe - YouTube Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 4.September.2021 Link til dette innlegget Svart 4.September.2021 Du kan også dreie en kulehammer f.eks. Og så ha skaft med gjenger på enden og skru det inn i hammeren. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
dieselfan Svart 4.September.2021 Link til dette innlegget Svart 4.September.2021 Drei en syrefast hammer til å slå fortøyningskiler i fjellet med. Har du fres tilgjengelig kan du lage syrefaste kiler også. Så kan du sy en mappe av kalesjestoff til å ha hammer og kiler i... Selvgjort er velgjort Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.