Nils Startet 9.September.2021 Del på Facebook Startet 9.September.2021 (redigert) Eg har ikkje så mykje greie på motorbåt, er det nokon som har ein ide om kor denne olja kjem frå? Selva blir produsert av Yamaha, om det kan vera til hjelp. Bildet skulle vore rotert 90 grader til venstre, og oljelekkasjen kjem når motoren er løfta opp. Redigert 9.September.2021 av Nils (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 10.September.2021 Del på Facebook Svart 10.September.2021 Ta av dekselet og bruk øya nøie, det er jo umuligt for oss her på internett å gjette oss frem til hvor den oljeflekken kommer ifra når det eneste bilde vi får er av en oljeflekk og dekselet gjemmer hele motoren Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 10.September.2021 Del på Facebook Svart 10.September.2021 Jeg tenker at det ligger litt oljesøl etter filterskift nede i bunnen, og at dette finner veien ut når du tilter den opp. Det er lett å søle litt når man skrur ut det gamle oljefilteret. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 10.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2021 Takk for svar. Eg må nok undersøka under dekslet, men sidan eg er litt lat, tenkte eg kanskje nokon hadde opplevd liknande. Elles tviler eg litt på at dette berre er søl frå oljeskift, slikt søl burde bli borte etter eit par døgn. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 10.September.2021 Del på Facebook Svart 10.September.2021 Hvis du er så lat at du ikke gidder å sjekke oljesøl, så anbefaler jeg deg å selge båt og motor til noen som bryr seg nok til å sjekke sånt Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 10.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2021 Hei Eika. Beklager klønete språk. Eg er på ingen måte lat, men når det er ting eg ikkje har lært enno, spør eg om råd. Det er ikkje min båt, eg jobbar dugnad. Første gong vi oppdaga lekkasjen, løfta vi båten på land morgonen etter. Dessverre lak det ikkje olje når båt og motor stod på land, fordi motoren vart senka til kjørestilling. Vi trudde den gongen at lekkasjen kom frå løftesylinder eller propellaksling, sidan utsleppet vart borte når motoren stod i vatnet. Slik som det er no, reiser eg inn ein gong for dagen for å tørka opp oljesølet før det går ut i sjøen, så eg håper verkeleg at vi finn ut kor olja tek vegen ut or motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 10.September.2021 Del på Facebook Svart 10.September.2021 Så du har reist inn dit å tørka opp olje flere ganger, uten og ta av dekselet og se nøie etter hvor det er oljesøl inni motoren ? Ville heller brukt tid på å leite etter lekkasjen enn å tørke olje jeg da. Men det er sånn jeg tenker når det gjelder båt Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 11.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2021 Eika, eg trur du og eg tenker likt når det gjeld båt. Eg spurte om hjelp. Unnskyld. Tilten på motoren fungerer ikkje. Etter omfattande feilsøking og reparasjon av dårleg terminerte kablar, er feilen er lokalisert som jordingsfeil. Vi venter på ny hovudstraumskabel til motoren, sjå bildet under. Utan tilt er feilsøking av oljesøl litt trøblete, all tid det berre er med løfta motor vi har lekkasje. Prioriteten min har då vore- feilsøking/feilretting jordingsproblem på motoren, og å hindra oljesøl i sjøen fram til eg får sjekka kvar olja kjem frå. Eg har jobba med problemet i to-tre dagar. Når eg laga tråden hadde eg eit lite håp om at nokon hadde erfaring med same problem, slik at eg kunne spara litt tid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.