Jump to content

Selva 100hk utenbordsmotor, Oljelekkasje

Nils

Recommended Posts

Hei Eika. 

Beklager klønete språk.  Eg er på ingen måte lat, men når det er ting eg ikkje har lært enno, spør eg om råd:smiley:

Det er ikkje min båt, eg jobbar dugnad.  Første gong vi oppdaga lekkasjen, løfta vi båten på land morgonen etter.  Dessverre lak det ikkje olje når båt og motor stod på land, fordi motoren vart senka til kjørestilling.  Vi trudde den gongen at lekkasjen kom frå løftesylinder eller propellaksling, sidan utsleppet vart borte når motoren stod i vatnet.  Slik som det er no, reiser eg inn ein gong for dagen for å tørka opp oljesølet før det går ut i sjøen, så eg håper verkeleg at vi finn ut kor olja tek vegen ut or motoren.

Eika, eg trur du og eg tenker likt når det gjeld båt. Eg spurte om hjelp.  Unnskyld.

Tilten på motoren fungerer ikkje.  Etter omfattande feilsøking og reparasjon av dårleg terminerte kablar, er feilen er lokalisert som jordingsfeil.  Vi venter på ny hovudstraumskabel til motoren, sjå bildet under.

IMG_7709.JPG.098a6f41fc71ef209451c9a3f2b1d55d.JPG

Utan tilt er feilsøking av oljesøl litt trøblete, all tid det berre er med løfta motor vi har lekkasje.

Prioriteten min har då vore- feilsøking/feilretting jordingsproblem på motoren, og å hindra oljesøl i sjøen fram til eg får sjekka kvar olja kjem frå.  Eg har jobba med problemet i to-tre dagar.

Når eg laga tråden hadde eg eit lite håp om at nokon hadde erfaring med same problem, slik at eg kunne spara litt tid.  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...