HiWard Startet 9.September.2021 Del på Facebook Startet 9.September.2021 Har en lensepumpe koblet til en flotørbryter som jeg synes slår inn for sent (altså når det er for mye vann i bilgen). Jeg lurer på om det er mulig å koble en flotør nr to i parallell med den som står der nå fremfor å flytte den lenger akter, eller vil dette medføre problemer? Og ja, jeg skal selvsagt se på hvorfor jeg får vann i bilgen :) Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
NilsPils Svart 9.September.2021 Del på Facebook Svart 9.September.2021 To flottørbrytere bør gå bra, men pass på polariteten så du ikke lager kortslutning . . . Jeg foretrekker helst to pumper med hver sin bryter. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Bellil Svart 10.September.2021 Del på Facebook Svart 10.September.2021 Du kan ha så mange brytere du ønsker så lenge de står i parallell. Antagelig har du to allerede, manuelt og flottør. Flottørbryteren er vel bare enpolet, bryter pluss, så da er det å bruke samme tverrsnitt på kabel ut fra begge kontaktpunktene på dagens brytertil neste bryter. Når begge flottørene legger inn så vil du bare ha dobbelt tverrsnitt på bryterkabel/bryterkapasitet. Kobler en ut er det fortsatt kontakt på den andre. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
HiWard Svart 10.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2021 Takk for tilbakemeldinger, da føler jeg meg ganske trygg på at dette skal gå fint. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.