tmellem Startet 13.September.2021 Del på Facebook Startet 13.September.2021 Er på leting etter gelcoat fargekode (blå / hvit) til en Coaster 22DC fra 2006. Såvidt jeg vet har Coaster vært eid av ulike selskaper opp gjennom tidene og Coaster 22DC ble en periode solgt som Oceanmaster 660 (uten at jeg vet om de brukte samme gelcoatfarger som Coaster) Noen som vet eller kan peke meg i riktig retning? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 13.September.2021 Del på Facebook Svart 13.September.2021 Siddis plast har full kontroll på det der Sitér dette innlegget Link to post
tmellem Svart 13.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2021 Takk @Eika Skal ta kontakt med dem :-) Sitér dette innlegget Link to post
tmellem Svart 14.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2021 Siddis plast hadde ikke fargekodertil denne båten, så tar gjerne i mot flere tips :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.