jat Startet 14.November.2005 Del på Facebook Startet 14.November.2005 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt treimitasjon på Østlandet (Østfold)? Ser for meg typen som brukes på dashboard i båter og biler, enten som klistremerke/folie eller laminat. Går med planer om å helrenovere instrumentpanelet i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Velassorterte bilvarehus. Biltema,Eiker Motorshop feks har sånt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 og skal du bare ha folie (kontaktpapir) - prøv bokhandel Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt treimitasjon på Østlandet (Østfold)? Ser for meg typen som brukes på dashboard i båter og biler, enten som klistremerke/folie eller laminat. Går med planer om å helrenovere instrumentpanelet i båten. Kan det være noe slikt du tenker på? Retronic AS Ser i alle fall flott ut. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
henboe Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 ta kontakt med et snekkerverksted. de har garantert en rest av noe laminat liggende. Vi har iallefall en god del liggende. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Hei! Selv kjøpte nøttetreimitasjon hos Marinesenteret i Bergen. Synes å huske det kostet 200,- for 80x40cm laminat, Tykkelse ca 3mm. Selv ble eg kjempefornøgd. Støypte dette inn slik at slipper at det blir liggende utenpå. Et dårlig bilde: Sitér dette innlegget Link to post
jat Svart 15.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2005 Hei! Selv kjøpte nøttetreimitasjon hos Marinesenteret i Bergen. Synes å huske det kostet 200,- for 80x40cm laminat, Tykkelse ca 3mm. Selv ble eg kjempefornøgd. Støypte dette inn slik at slipper at det blir liggende utenpå. Et dårlig bilde: Ja, slik er det jeg har sett det for meg.Noen som vet om leverandører nærmerte østlandet enn Bergen ville det vært flott. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.