John C Startet 17.September.2021 Link til dette innlegget Startet 17.September.2021 (redigert) Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Redigert 17.September.2021 av John C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 17.September.2021 Link til dette innlegget Svart 17.September.2021 (redigert) Gjetter på 72hk perkins, 3,9liter Diesel. Mye brukt i traktorer og ymse. Redigert 17.September.2021 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
M/S Bastard Svart 18.September.2021 Link til dette innlegget Svart 18.September.2021 BMC kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 18.September.2021 Link til dette innlegget Svart 18.September.2021 (redigert) M/S Bastard skrev for 3 timer siden: BMC kanskje? Det tipper jeg også. BMC/Leyland. Motornummer står i såfall på blokka nedenfor siste injektor. Kan begynne på 51, 57, 698 blant annet. Er ikke den manifolden merket Leyland 6/98 da? 5.7 liter 6’er på rundt 100 hk Redigert 18.September.2021 av Sandebukta (see edit history) Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
John C Svart 18.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2021 John C skrev for 8 timer siden: Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Ser at biletet kan forvitra dykk, det er ein 6-sylindera motor Sitér dette innlegget Link to post
John C Svart 18.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2021 Sandebukta skrev 3 minutter siden: Det tipper jeg også. BMC/Leyland. Motornummer står i såfall på blokka nedenfor siste injektor. Kan begynne på 51, 57, 4/98, 6/98 blant annet. Siste injektor her er den mot venstre på biletet? Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 18.September.2021 Link til dette innlegget Svart 18.September.2021 John C skrev 21 minutter siden: Siste injektor her er den mot venstre på biletet? Mener det skal stå på den slags plata som står ut til venstre på bildet rett over starteren Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
John C Svart 19.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2021 John C skrev On 18.9.2021 at 0.04: Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Så har eg kåme fram til at dette er ein leyland 6/98 Giret er eit eller anna prm gear, nokon som kan hjelpa å identifisere det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.