John C Posted September 17, 2021 Share Posted September 17, 2021 (edited) Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Edited September 17, 2021 by John C (see edit history) Quote Link to post
Taskeladden Posted September 17, 2021 Share Posted September 17, 2021 (edited) Gjetter på 72hk perkins, 3,9liter Diesel. Mye brukt i traktorer og ymse. Edited September 17, 2021 by Taskeladden (see edit history) Quote A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
M/S Bastard Posted September 18, 2021 Share Posted September 18, 2021 BMC kanskje? Quote Link to post
Sandebukta Posted September 18, 2021 Share Posted September 18, 2021 (edited) M/S Bastard skrev for 3 timer siden: BMC kanskje? Det tipper jeg også. BMC/Leyland. Motornummer står i såfall på blokka nedenfor siste injektor. Kan begynne på 51, 57, 698 blant annet. Er ikke den manifolden merket Leyland 6/98 da? 5.7 liter 6’er på rundt 100 hk Edited September 18, 2021 by Sandebukta (see edit history) Quote Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
John C Posted September 18, 2021 Author Share Posted September 18, 2021 John C skrev for 8 timer siden: Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Ser at biletet kan forvitra dykk, det er ein 6-sylindera motor Quote Link to post
John C Posted September 18, 2021 Author Share Posted September 18, 2021 Sandebukta skrev 3 minutter siden: Det tipper jeg også. BMC/Leyland. Motornummer står i såfall på blokka nedenfor siste injektor. Kan begynne på 51, 57, 4/98, 6/98 blant annet. Siste injektor her er den mot venstre på biletet? Quote Link to post
Sandebukta Posted September 18, 2021 Share Posted September 18, 2021 John C skrev 21 minutter siden: Siste injektor her er den mot venstre på biletet? Mener det skal stå på den slags plata som står ut til venstre på bildet rett over starteren Quote Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
John C Posted September 19, 2021 Author Share Posted September 19, 2021 John C skrev On 18.9.2021 at 0.04: Hei båtfolk ? Har "funnet" en motor hos en bekjente som eg lurer på å stappe i båten. Nokre hevdar det er ein Perkins motor. Er cav diesel pumpe på den.. Anar ikkje kva for motor dette er, så om nokon av dykk har peiling er eg glad for all hjelp her ? Sjå video her: https://youtu.be/FeANj6pWdug Så har eg kåme fram til at dette er ein leyland 6/98 Giret er eit eller anna prm gear, nokon som kan hjelpa å identifisere det? Quote Link to post
Recommended Posts