Cyclone1 Startet 19.September.2021 Del på Facebook Startet 19.September.2021 Hei. Jeg lurer på og kjøpe en skipsplast 660 select. Men denne har ikke septiktank. Så jeg lurer på om det går greit å sette inn en slik tank, og om noen har noen tips om hvor en kan få kjøpt en slik tank? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 19.September.2021 Del på Facebook Svart 19.September.2021 Maritim.no har et greit utvalg av tanker. Naboen som har en 660 (tror jeg) har en firkantet plasttank plassert i midten omtrent ved førerstol mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Tskjei Svart 19.September.2021 Del på Facebook Svart 19.September.2021 Hei, Jeg har en helt ny tank som var brukt i disse båtene. Den kan du få kjøpe hvis du ønsker. Jeg blir ikke å bruke den😊 Sitér dette innlegget Link to post
Cyclone1 Svart 19.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2021 Takker så mye for tilbudet Tskjei. Hvis jeg kjøper den båten så tar jeg kontakt med deg igjen. 😃👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.