Hallaron Startet 14.November.2005 Del på Facebook Startet 14.November.2005 (redigert) Båten er på land, men burka'en er enda ikke på plass. Er det noen av dere som har noen Erfaring med Maritech pres. stativ. Slik som dette? Artikkel nr 20-600-01. Stativet virker veldig greit synes jeg, og prisen inkl presening er det jo heller ikke noe å si på. Noen som hart erfart noe, har hørt noe eller mener noe om dette? REF overskriften: Billig er når produktet ikke er verdt mer, rimelig er når man får en god pris på et godt produkt. IMHO... 1/2-Geir Redigert 14.November.2005 av hallaron (see edit history) Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Hallaron Svart 14.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2005 løfter denne tråden litt - er det ingen som erfaringer med denne løsningen ? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Lucky 75 Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Ja også veldig int, i erfaring fra folk som har prøvd løsninger som tilsvare eller lik denne som blir nevnt her av Halaron. Har en 20fots Ibza som ståt "naken" på ett jorde ..Venter sårt på å bli pakket inn. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Hei, har ingen erfaringer å vise til, men drister meg allikevel til å reflektere over dette stativet. Billig er det, all den tid presenning er inkludert, men kan bli dyrt på sikt for presenningen er vel ikke av de mest solide og når du da skal ha ny, må "lommer" syes/sveises på presenning for at bøylene skal trees i denne. I tillegg, så kan vel neppe dette stativet holde seg så veldig lenge på plass i vinden, da forankringen er det vel så som så med (er der maljer på sidene på presenning til å henge kanner ??) Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Ikke erfaring selv, men hørte en som klagde fælt på dette stativet. Han kjøpte seg nytt etter en sesong. Det var ustabilt og bøyde seg etter en sesong. Men mer vet jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Er litt keen på å prøve denne folien som man smelter til jeg, den virker veldig bra. Har ikke no erfaring med dette stativet. Jeg liker best å snekre sammen noe og bvare taite det fat til båten og det har holdt mye bedre enn mange andre patenter i vinter og ikke inst i fjor Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 14.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2005 tror vel egentlig det er litt for godt til å være sant... Får satse på å lage noe selv Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.