Kivriel Startet 26.September.2021 Link til dette innlegget Startet 26.September.2021 Hei, var igår av å hentet en eldre type båt motor som var til gi bort. Han jeg fikk den av trodde det var en FM fra 40-50 tallet. Er det noen her som kan bekrefte dette ut ifra bilder ? Etter litt søking rundt så føler jeg det ligner på en Detroit engine. Legger ved noen bilddr av den. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 26.September.2021 Link til dette innlegget Svart 26.September.2021 Stilige motorer? Hvis du ikke får svar her ville jeg ha prøvd i facebookgruppa Gamle norske innenbords bensin-båtmotorer, der er det mange med god peiling. Her på forumet er det også en del med peiling på slikt altså, men i og med gamle motorer er såpass spesielt salmes gjerne de mest interesserte i samme fora. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.September.2021 Link til dette innlegget Svart 26.September.2021 Kivriel skrev for 2 timer siden: Er det noen her som kan bekrefte dette ut ifra bilder ? Hvis du ønsker svar på dette bør du finne på en emnetittel som er litt mer relevant. Tittelen din sier lite om hva du lurer på, og i tillegg kan tråden stenges fordi du ikke har overholdt forumets krav til emnetittel. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
19 fot Svart 26.September.2021 Link til dette innlegget Svart 26.September.2021 Komodo skrev for 2 timer siden: Hvis du ønsker svar på dette bør du finne på en emnetittel som er litt mer relevant. Tittelen din sier lite om hva du lurer på Jeg tippet dette var en tråd om påhengsmotorer fra en som foretrekker 2-takt fremfor 4-takt pga vekt på jolle. Samme tenker sikkert mange andre, inkludert dem som har mye peiling på gamle innenbordsmotorer (og kan svare på trådstarters spørsmål), men ikke gidder å lese alle tråder om påhengsmotorer som skal av og på joller, og derfor ikke klikker seg inn på denne tråden. "Eldre 2 takter motor" kunne gjerne vært byttet ut med feks "Hva slags 2-takt innenbordsmotor er dette?" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.