Jump to content

Eldre 2 takter motor

Kivriel

Recommended Posts

Hei, var igår av å hentet en eldre type båt motor som var til gi bort. Han jeg fikk den av trodde det var en FM fra 40-50 tallet. Er det noen her som kan bekrefte dette ut ifra bilder ? Etter litt søking rundt så føler jeg det ligner på en Detroit engine. Legger ved noen bilddr av den.

E26233CE-53BC-48CB-8B23-0DA03CFB2CC0.jpeg

187C6D9D-2F23-4897-9CA1-B4162B618BE3.jpeg

Kivriel skrev for 2 timer siden:

Er det noen her som kan bekrefte dette ut ifra bilder ?

Hvis du ønsker svar på dette bør du finne på en emnetittel som er litt mer relevant. Tittelen din sier lite om hva du lurer på, og i tillegg kan tråden stenges fordi du ikke har overholdt forumets krav til emnetittel. 

Komodo skrev for 2 timer siden:

Hvis du ønsker svar på dette bør du finne på en emnetittel som er litt mer relevant. Tittelen din sier lite om hva du lurer på

Jeg tippet dette var en tråd om påhengsmotorer fra en som foretrekker 2-takt fremfor 4-takt pga vekt på jolle. Samme tenker sikkert mange andre, inkludert dem som har mye peiling på gamle innenbordsmotorer (og kan svare på trådstarters spørsmål), men ikke gidder å lese alle tråder om påhengsmotorer som skal av og på joller, og derfor ikke klikker seg inn på denne tråden.

"Eldre 2 takter motor" kunne gjerne vært byttet ut med feks "Hva slags 2-takt innenbordsmotor er dette?"

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...