Venndolen Startet 4.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2021 Hei, fikk en gammel påhengsmotor som betaling for en jobb jeg har gjort. Det er en johnson seahorse 18hp 1959 mod. Men det er igrunn alt jeg vet om den, den går rundt og gir og sånn virker også men har ikke prøvd å starte den. Har kontrollpanel og bensintank til den også. Så her er mitt spørsmål, hva kan jeg få for denne ved et eventuelt salg? Link to post
bellen Svart 4.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2021 Det er dessverre ikke mye dette er verdt, da dei fleste ser på dette som gammelt skrap. Men har du flaks, så kan du treffe på en samler som er villig å gi noen tusenlapper, men jeg tror markedet her i Norge er forholdsvis lite. Link to post
Fantino Svart 4.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2021 (redigert) Er jo en ‘klassiske påhengser’ tråd her inne. Noen potensielle kjøpere/skrotnisser finnes vel i den tråden? ? Redigert 4.Oktober.2021 av Fantino (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn