sy Rose Startet 10.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2021 Hei, jeg har fått ødelagt grunningen på min aluminiums seilbåt pga feilaktig bruk av høytrykksspyler og trenger å få skroget under vannlinjen sandblåst, grunnet med to komponent grunning pluss bunnstoff. Jeg vet ikke om noen i nærheten av Bergen som kan ta opp båten og utføre dette arbeidet og ønsker tips. Eventuelt noen som kan ta opp båten og som tillater at en sandblåser på deres område (med våt sand?). Det ser nesten ut som det er skutt med hagle på grunningen. Se bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2021 En ting du bør sjekke, er om du har strømlekkasje i skroget. Sandvasking vil ikke gi Ra-verdi som er noe å skryte av. Ruhet vil oppnås. Sitér dette innlegget Link to post
sy Rose Svart 11.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2021 Har ingen strømlekasje, sjekker dette svært ofte. Grunning ødelagt pga feilaktig bruk av høytrykksspyler. 400bar kloss inpå rur. (Semibalanus balanoides). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.