Fjell&hav Startet 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2021 Jeg skal investere i kartplotter og har disse absolutte kravene: * Må ha knappebetjening (skal monteres ute på en åpen seilbåt. Skjermbetjening har jeg dårlig erfaring - touchskjerm og vann... funker ikke) * Blåtann eller wifi for overføring av spor/ruter mellom nettbrett og enhet * 9" skjerm * Mulighet for delt skjerm Orker ikke en diskusjon om touch eller ikke. Kravene over ABSOLUTTE Link to post
Chilli Solbris Svart 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2021 B&G er laget for seilbåt. https://seatronic.no/b-g-zeus3s-9-kartplotter Jeg har hatt Raymarine og har i dag Simrad som er samme produsent som B&G Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Code0 Svart 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2021 @Fjell&hav du hadde en tråd i våres om samme tema, hvorfor ikke oppdatere den, med hva du kjøpte og erfaringer med den. Vi som følger med for å lære syns det er informativt å få konklusjoner og erfaringer fra tips du har fått på forumet. Link to post
enslagsgjest Svart 11.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2021 Det enkleste og billigste er nok Raymarine Element 9, men hvis penger ikke var et tema hadde jeg sett på Furuno Navnet 3. Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn