Jolly1234 Startet 14.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2021 Noen som kjenner til hvordan man bytter simring mot veiven innenfor girkassen i d9 motor ? Har en lekasje på ene av mine d9 motorer og tenker det er da bare å gå i gang med å skru av girkassen og skifte simringen mot motor. Det jeg frykter er om eventuelt bunnpanna må av for å frigjøre simring ? For da må vell motoren ut ? Men jeg har et håp om at simring kan skiftes uten at bunnpanna må løsnes. Noen her som kjenner til denne prosessen ? Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 14.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2021 Hei. Veit ikke om denne er rett men du kan se om det hjelper😊 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2021 Av med girkassen og av med svinghjulet, så er det bare å nappe den ut. Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 14.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2021 Sitter simringen som en del ytterst av veivlageret? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.