tom Cognac Startet 14.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2021 Jeg var ombord i denne båten på "Sjøen for alle" på Lillestrøm en gang for noen år siden. Syn\es dette var en fantastisk båt. Men - jeg har ikke sett den på sjøen! Er det noen som vet hva som skjedde med denne båten? Det hadde vært artig å fått vite. Jeg så også denne finske båten på en messe. Men har aldri sett den på sjøen. Noen som vet noe om den? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Swingswong Svart 14.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2021 Den har ikke fått noen likes. Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 15.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2021 De har ikke solgt mer enn den ene de hadde på utstilling i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 15.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2021 Var også ombord i denne og var veldig imponert over plassutnyttelse og løsninger Fra hukommelse så mener jeg det ble bygget bare et par eksemplarer før finanskrisen. Sikkert andre som har mer informasjon, men tror krisen knakk satsingen. Uansett flott båt😀 mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 15.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2021 Meiner eg såg ein slik på Onarheim vist eg husker rett for eit par år siden Den var innom og fylte diesel Likte det eg såg 👍 Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 15.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2021 (redigert) Vi seilte ned mot Lindesnes i juni, og på St.Hansaften lå vi i nærheten av Hellersøya/ Olavssundet/ Ny Hellesund. Av båtene som sirklet rundt det lille skjæret med bålet midt i Ny Hellesund, var det en Adriatic 40. Antar derfor at det går en slik i Søgne-området. Redigert 15.Oktober.2021 av TideRace (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 15.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2021 Noen Adriatic 40 er det nok solgt. Har sett et par i Oslofjorden og et par til på sørlandet. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.