Wooodieee Startet 22.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2021 Noen som kan fortelle meg hva disse merkene er? Kan det fjernes? Er orginal gelcoat på båten Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 22.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2021 Det kan se ut som glassfiberen under gelcoat`en. Med andre ord gelcoaten er slit/slipt vekk. Hvis det er tilfellet må du legge på ny gelcoat. Sitér dette innlegget Link to post
alf-inge Svart 22.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2021 Har nesten lignende merker på min båt, bare jevnere. Årsaken er fender som har hengt noen år, alltid på samme sted, og vintrene gjennom. Skroget mitt er opplakkert i hvit farge, og lakken er slitt bort av fenderen, slik at den gråere gelcoaten skinner gjennom. Men som @Bjørkski sier, her ser det mer ut som om noe har slitt på gelcoaten til glassfiberen skinner gjennom. Sitér dette innlegget Link to post
Wooodieee Svart 23.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2021 Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.