nik0lai Startet 23.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2021 Guttungen og jeg har en Yamaha 9.9 totakter, versjonen før v-max, hvor tetningen på veiva mellom sylinderene er defekt. Så i har demontert så langt som mulig, tatt av alle lager på veiva, men står litt fast på hvordan vi skal få delt den. Jeg hydraulisk presse tilgjengelig, men ser ikke helt hvordan jeg skal kunne bruke den til å dele den. Legger ved et bilde av veiva, og alle gode tips mottas med stor takk! Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
nik0lai Svart 24.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2021 Ingen som har gjort det samme før? Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Skrotnisse Svart 24.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2021 Jo, jeg har delt en veiv med varme og ters. Det er mulig. Men å få den sammen igjen, og avbalansert, det klarer iallefall ikke JEG Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.