lr-80 Startet 28.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2021 Trekker om salongen. Det 10 år gamle lyse trekket er langt fra utslitt, men siden det er både nugattifilt og rødvinofilt, passer det dårlig i vår familie. Skjemmer ut hele båten med flekker, som ikke forsvinner med alle triks i boka. Noen som har erfaring med møbelstoffer i ull fra Stoff og stil? Tenkte litt mørkere grått. Og sy selv med hjelp fra erfaren mor/bestemor/hundepasser. Altså erfaren på både hunde-/barnepass og sying. Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 28.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 Jeg sydde om putene i salongen med ull møbelstoff,og har vært veldig fornøyd med det etter 7 År. Her i innlandet er vi så heldige å ha en lokal pusher på møbelstoffer til 200 pr meter. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 28.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2021 Langedahl skrev 24 minutter siden: Jeg sydde om putene i salongen med ull møbelstoff,og har vært veldig fornøyd med det etter 7 År. Her i innlandet er vi så heldige å ha en lokal pusher på møbelstoffer til 200 pr meter. Så bra. Blir nok ull på oss også. Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 29.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2021 Har Sellgren ullstoff i vår båt. Funger heilt fint. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 29.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2021 Da er jeg i gang. Gammel nugattibefengt pute, og ny til sammenlikning: Fornøyd med første syjobb med Janome-maskin kjøpt på Finn. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2021 Ser jo helprofft ut😀👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.