RGH Startet 30.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2021 Jeg har en Kad 300 med DP-G drev og skal demontert propell. Jeg prøver å følge VP sin beskrivelse. Når jeg setter den i revers så låser akslingen seg men når jeg setter den i fremover så låser ikke akslingen seg så får ikke løsnet første propell. Noen som har vært borti dette? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 (redigert) RGH skrev 1 time siden: Jeg har en Kad 300 med DP-G drev og skal demontert propell. Jeg prøver å følge VP sin beskrivelse. Når jeg setter den i revers så låser akslingen seg men når jeg setter den i fremover så låser ikke akslingen seg så får ikke løsnet første propell. Noen som har vært borti dette? Sett en plankebit mellom et av propellbladene og moder jord. Redigert 30.Oktober.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 30.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Lazyjack skrev 8 minutter siden: Sett en plankebit mellom et av propellbladene og moder jord. Eller bare en plankebit imellom propellblad og kavitasjonsplata Sitér dette innlegget Link to post
RGH Svart 30.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Prøvde dette litt men følte den satt fast så var litt redd for å skade bladene. De tåler kanskje en del ? Sitér dette innlegget Link to post
RGH Svart 30.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Da var popellene av, men jeg mistenker at kon kan være slitt siden den ikke låser propell aksling i forward ? noen som har vært borti samme problem ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Hvordan høres det utnår du gearer med motoren i gang? Høyt klunk, lavt klunk, ikke klunk? Sitér dette innlegget Link to post
RGH Svart 30.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2021 Revers har høyt klunk mens forover glir rolig inn i gir. Mens jeg holdt på å prøve å demontere så turnet jeg propell mens jeg la den i gir forover og da låste den etter en liten tørn. Da virker kanskje alt greit ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.