VegJoh Startet 9.November.2021 Link til dette innlegget Startet 9.November.2021 Mulig det er postet noe om denne serien før her inne, men klarte ikke å finne noe når jeg søkte (i såfall ha meg unnskyldt) . Men følte denne var verdt er tips. På NRK.no er det nå lagt ut en serie «Under overflaten» som handler om 2 par som seiler en 50’ bavaria langs norskekysten. Mange flotte naturopplevelser langs kysten i fra båt både over og under vann. Sikkert mange her inne som vil kjenne seg igjen fra områder og farvann. D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
W27 Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Bra serie fra norske farvann. Fri for kjendispludringen som det kunne bli litt mye av i serien om norske kjendiser som seiler over Atlanteren. Link to post
skagenekspressen Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 De er gode på dykking… Link to post
Komodo Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Zappet tilfeldigvis innom det programmet forrige uke. Da var de på Helgelandskysten, og skulle videre til Bodø og Saltstraumen. Artig å se litt undervannsfilming fra Saltstraumen, og kjente meg faktisk igjen på et par plasser Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Swingswong Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Bra tips. Morsomt å se. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn