Buster L Mercury Startet 12.November.2021 Link til dette innlegget Startet 12.November.2021 (redigert) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i simring/tettningsring til Borg Warner hydraulisk gear? Dette er til aksling ut, bakover. Jeg vet ikke om dette er er tommer eller metriske dimensjoner, men det ser ut til å være ca ID 50mm og OD 68mm. Finnes det noen forhandler eller verksted for denne typen gear i Norge? Redigert 12.November.2021 av Buster L Mercury (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Når jeg har skaffet simmeringer til gammelt og utgått utstyr, har jeg endt opp med å demontere og måle, for deretter å gå på Tess og bestille. Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 12.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 (redigert) Grimme Elling skrev 34 minutter siden: Når jeg har skaffet simmeringer til gammelt og utgått utstyr, har jeg endt opp med å demontere og måle, for deretter å gå på Tess og bestille. Prøvde Tess nå. De skulle undersøke, men det virket ikke som de hadde noe greie på amerikanske mål/ringer. Ny måling viser ID 49,2 og OD 68,2. Tydeligvis ikke metrisk. Redigert 12.November.2021 av Buster L Mercury (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Det står gjerne mål på den gamle, hvis det er leselig. Har du tatt den ut? Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 12.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Grimme Elling skrev 5 minutter siden: Det står gjerne mål på den gamle, hvis det er leselig. Har du tatt den ut? Ja, den er ute. Sjekker litt senere idag. ? Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Kd trading har jeg brukt . Bra service Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Progress er vel fremdeles forhandler for disse girene. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 Regner med at du måler på aksel og hus, og ikke på simmerringen . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Taskeladden Svart 12.November.2021 Link til dette innlegget Svart 12.November.2021 e.lund på midttun utenfor bergen er helt rå på simmerringer og ymse. får du sendt de de gamle så får de alltid tak i nytt. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.