Jump to content

En skikkelig båtmann har forlatt oss. Compromise gikk bort i går


Tom Rør

Recommended Posts

Dette var et sjokk! For å si det mildt.

 

Traff ham for første gang i RL i sommer i Risør, da vi lå ved samme brygge i flere dager. Traff ham senere både i Arendal, Lillesand og i Blindleia.

 

Utrolig hyggelig og hjelpsom fyr som tok meg på en jolletur i Risørområdet og kom med mange gode tips.

 

Kondolerer til familien.

 

Hvil i fred.

Link to post
Share on other sites

Det var utrolig trist å høre :nonod:. Møtte Per sist gang 8 Juni i år på Prestøy utenfor Farsund da Compromise var på tur til Vest og nordvestlandet i sommer. Kjørte innom og pratet litt da jeg var på vei forbi og så på AISén at Compromise lå der.

Synd jeg ikke hadde bedre bilder, men her er et par fra Prestøy den 8 Juni i år.

 

Har vært artig å følge med på tråden deres på BP de siste årene der Compromise har loffet rundt på Svenske og norskekysten. Virket som Per koste seg maks ombord i Compromise som også tidvis fungerte som det som må være Norges flotteste "hjemmekontor" (eller var det gjemmekontor).

 

Hvil i fred :flag_bp:

 

 

9B0013EC-9D68-4A5A-B05D-16A9FEAEE80E.jpeg.e7e5eb738b7f29c63360ffbf524d3052.jpeg

CA4CA780-5087-43BE-9392-5E242B19E141.jpeg.c56c846e37f8c01c9e7de99539c99aae.jpeg

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Helt forferdelig å lese om dette. Kondolerer så mye. Var godt å høre han slapp å lide i smerter. ❤❤  men en glede i sorgen, Per Kristian levde livet han elsket til det siste ❤

En solid Båtmann er godt bort. Tankene går til Familien.  

Hvil i fred Per Kristian❤

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...