Meløy Startet 13.November.2021 Del på Facebook Startet 13.November.2021 Hei! Jeg er eier av en Karnic 2260 2005 mod som har en VP D3 130 hk med SX drev. Jeg skal tune denne til 160 med "hjernetrim" og skal over fra eksisterende alupropell til rustfri stålpropell. Så da leter jeg etter feks brukt. Er det noen som feks har eller har info om dimensjon på propell til en slik båt med 160 hk? Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 13.November.2021 Del på Facebook Svart 13.November.2021 For å kunne mene noe fornuftig må du nesten oppgi: Toppfart med nåværende propell Max oppnådd turtall ved toppfart Motorens max anbefalte turtall Utveksling på drevet Oppgi gjerne hva som står stemplet på alupropellen som står på nå Sitér dette innlegget Link to post
Meløy Svart 13.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2021 Kanskje litt upresist spurt. Men jeg lurte på om noen har en tilsvarende båt med tilsvarende motor og drevoppsett som kunne delt data med meg. Enten på 130 hk eller 160 hk motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.