riskyrasmussen Startet 20.November.2021 Del på Facebook Startet 20.November.2021 Etter avsluttet sesong er det nå tiden for å drømme om nye prosjekter :) Er det noen som har erfaring med montering og bruk av Yamaha Helm master Ex? Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 25.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2021 Det er altså ingen som har hivd seg på montering av dette? kan ikke skjønne det Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 25.November.2021 Del på Facebook Svart 25.November.2021 Jeg skulle ha dette på min nye båt. Men pga leveringsproblemer og veldig varierende tilbakemelding fra Yamaha så ble det ikke noe av. Jeg fikk den nye tutch skjermen, og gass/gir spakene som hører til HMEX. Angrere fortsatt litt at jeg ikke fikk alt. Men; å få dette ettermontert på båten så må for det første motorene være av den digitale gass og gir typen. Etter det så må du ut med ca 200 000 kr ihht til Yamaha (da med joystikk pakke). Hadde jeg fått det levert fra fabrikk hadde det nok ikke vært så mye da det er mye annet som faller vekk. De nye yamaha motorene fra 225hk har innebygget elektrisk styring (2022), og da vil jeg tro det er mye lettere å ettermontere og oppgradere. Gi oss en oppdatering om du finner ut noe mer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.