Karlsenkystfiske Startet 23.November.2021 Del på Facebook Startet 23.November.2021 Er det noe du skal kjøpe, eller se etter nå på Black Friday? Var innom å snuste på varmevifte og Meaco DD8L hos Marineshop, men tror jeg besinner meg. Tilbudsprisen var ikke så mye lavere enn hva det er mulig å få det for resten av året. Blir å gå til innkjøp av nytt startbatteri denne uka, men det er vel vanligvis ikke noe som kommer på tilbud. Drømmen hadde vært om Farco kom med halv pris på Victron Multiplus Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Nei Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Guest Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Jeg har innkjøpspris + moms hele året, så merker dessverre ikke noe forskjell på prisen når det er black friday Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Dukker det opp tilbud på Volvo D6 440 DPI til halv pris skal jeg slå til. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Blir Multiplus 12/3000, Cerbo og noe greier fra Farco Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 (redigert) Eika skrev for 3 timer siden: Jeg har innkjøpspris + moms hele året, så merker dessverre ikke noe forskjell på prisen når det er black friday Trodde den forrige regjeringen fikk satt stopp for slike goder til vanlige folk. Redigert 23.November.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 pipe skrev 1 minutt siden: Trodde den forrige regjeringen hadde sabotert slike goder. Nei,nei, det har de ikke, men det skal oppgies....sier ryktene..... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 pipe skrev 9 minutter siden: Trodde den forrige regjeringen fikk satt stopp for slike goder til vanlige folk. Jeg har hørt mye om meg selv, men vanlig eller normal har jeg aldri hørt :p Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 (redigert) Mort1 skrev 21 minutter siden: Nei,nei, det har de ikke, men det skal oppgies....sier ryktene..... Oppgis slik att rabatt fordelen kan inntektsbeskattes over ett lite fri beløp. Var mange yrkesgrupper som var relativt forbannet husker jeg når regjeringen Solberg valgte å fronte dette. Så Solberg vil bli husket for dette mens Gro fikk innført skatt på håndverkere som jobber på egent hus på fritiden Redigert 23.November.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.November.2021 Del på Facebook Svart 23.November.2021 Ja,det er viktig for samfunnet at hvis man kan kjøpe noen bremseklosser og ei eksospotte med firmarabatte, så må det beskattes. Lurer på om det var ett tiltak for å utjevne forskjellene i samfunnet, slik at griske hjemmemekkere ikke skal kunne gjøre seg rike på å fikse bilen sin selv🙄 Til saken: Nei, skal ikke slå til på noen såkalte black friday tilbud, både fordi jeg ikke skal ha noe, og for å boikotte denne galskapen. Nå har de holdt på med dette black friday gnålet siden sist onsdag, og det knappe 2 uker etter "verden" var samlet i Glasgow for å redusere verdens co2 utslipp, tragisk!!! Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
tilplan Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Det blir nok black friday-handel, men ikke til båten. Tørketrommelen har kranglet i et par år, så nå er det på tide med ny selv om den bare er 17 år gammel. Her på jobb ble det også kutt i utdeling av rester som ellers hadde blitt kastet. Resutatet er at nå går mat i søpla i stedet for at vi får ta det med oss hjem. Det er jo rettferdig Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Her ble det BlackFriday kjøp av kajakker til lettmatrosen og meg. 50% rabatt gjorde utslaget så nå blir det enda mer stæsj på dekk til sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Håper på å finne en Autotrim og et greit nettbrett til fornuftig pris. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Honduras Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 (redigert) Guttungen har sett på en TV hos Elkjøp. For 14 dager siden satte de opp prisen fra 11.000 til 19.000,- Ikke umulig den kommer på tilbud med 40% avslag..... Man skal være godt innsatt i prisene for å finne de virkelige tilbudene. Stort sett lureri alt sammen blant de store kjedene. BilXtra har det med å sette ned hele butikken med 50%. Husker en kjenning sto på døra når de åpnet og sprang inn og slo kloa i et verktøyskap til 40'. Da er det jo litt å hente. Har selv kjøpt en kompressor hos dem på samme tilbudet. Men i år tror jeg bare det blir å sjekke om de har halv pris på pølser hos SirkelKå Redigert 24.November.2021 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Gullfisk Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Sparte masse penger i fjor på å ikke kjøpe noenting den uka. Hvis noen kommer over bra tilbud på komplett Sleipner fjernkontroll til 2 trustere og 2 vinsjer, så si i fra. Mener bestemt det stod øverst på ønskelista til madammen Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Idag gjorde jeg et godt kjøp, og det var helt gratis! Hva da? Jo, ny ladning blodtrykktabletter med frikort og blå resept på apoteket, he he. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ttopp Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 30% på alt på Vestmarka i butikk på fredag. Det er jo ikke værst 25 % på alt båtutstyr på westsystem Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 (redigert) Hadde ikke tenkt å kjøpe noe jeg heller fordi jeg ikke trang noe trodde jeg i går. I dag knuste jeg telefonen i bildøra og min bedre halvdel kunne fortelle att vaskemaskinen hadde "daua" når jeg kom hjem i fra jobb. Ja ja sånn virker jo forbrukersamfunnet. Har man ikke noe å bruke pengene på så for man det. Kostet kr 3500 å bytte skjerm og vaskemaskin klarte seg noe lenger enn reklamasjonsretten så det er bare å punge ut for noe nytt, Redigert 24.November.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 Heiste opp igjen seilene for å fortsette sesongen. Kostnad? Antakelig nye seil et par år før. BlackFriday-rabatt? Seilsesong hele året. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.November.2021 Del på Facebook Svart 24.November.2021 pipe skrev 1 time siden: min bedre halvdel kunne fortelle att vaskemaskinen hadde "daua" når jeg kom hjem i fra jobb. Er ikke det stort sett å sjekke feilmeldingen og ta det derfra? Har fikset vaskemaskiner mange ganger ved å rense filter, sjekke at det ikke er hårspenner, dykkertspiker etc som blokkerer tømmepumpa samt blåse ren tømmeslangen for lo etc som har bygd seg opp over tid. Vaskemaskiner er jo relativt enkle konstruksjoner rent mekanisk, hvor vann kommer inn, tumler rundt en stund og så pumpes ut. Er et eller annet sted der det som regel stopper. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Karlsenkystfiske Svart 27.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2021 Ble oppvaskmaskin, avfukter, kontorstol, røykalarm og værstasjon. Nære på at det ble Victron Multiuplus også, men må vel ha noe å ønske seg til jul også :) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 27.November.2021 Del på Facebook Svart 27.November.2021 Fredagen ble en hard dag for kortet 😬 Multiplus Cerbo Eksos til webasto CO alarm Ankerline til vinsj 50mm2 kabler 90mm varmluftslange Galvanisk skille Dremel Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 28.November.2021 Del på Facebook Svart 28.November.2021 (redigert) Honduras skrev On 24.11.2021 at 20.45: Er ikke det stort sett å sjekke feilmeldingen og ta det derfra? Har fikset vaskemaskiner mange ganger ved å rense filter, sjekke at det ikke er hårspenner, dykkertspiker etc som blokkerer tømmepumpa samt blåse ren tømmeslangen for lo etc som har bygd seg opp over tid. Vaskemaskiner er jo relativt enkle konstruksjoner rent mekanisk, hvor vann kommer inn, tumler rundt en stund og så pumpes ut. Er et eller annet sted der det som regel stopper. Mørkt display. Slår man maskinen av og på mange nok ganger så lyser displayet igjen. Men det hjelper lite når heller ikke knappene virker. Har prøvd litt halv hjertet med å dra ut kontakten en stund og sprayet crc på kontaktene/printkortet Ny maskin er på vei. Redigert 28.November.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.November.2021 Del på Facebook Svart 30.November.2021 Kjøpte noe åttitallsmusikk fra Christer Falck på Black Week tilbud. Utover det, ingenting. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Blouberg Svart 30.November.2021 Del på Facebook Svart 30.November.2021 Endte opp med CO Alarm Mente Marine ACS autotrim. Vinglass og krus med magnetfot (: Batterilader for å holde båtbatteriene i form gjennom vinteren Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.