Jump to content

Skal du gjøre noen Black Friday innkjøp?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Er det noe du skal kjøpe, eller se etter nå på Black Friday?

Var innom å snuste på varmevifte og Meaco DD8L hos Marineshop, men tror jeg besinner meg. Tilbudsprisen var ikke så mye lavere enn hva det er mulig å få det for resten av året. Blir å gå til innkjøp av nytt startbatteri denne uka, men det er vel vanligvis ikke noe som kommer på tilbud. Drømmen hadde vært om Farco kom med halv pris på Victron Multiplus :giggle:

Mort1 skrev 21 minutter siden:

Nei,nei, det har de ikke, men det skal oppgies....sier ryktene.....

Oppgis slik att rabatt fordelen kan inntektsbeskattes over ett lite fri beløp.
Var mange yrkesgrupper som var relativt forbannet husker jeg når regjeringen Solberg valgte å fronte dette.

Så Solberg vil bli husket for dette mens Gro fikk innført skatt på håndverkere som jobber på egent hus på fritiden

Redigert av pipe (see edit history)

Ja,det er viktig for samfunnet at hvis man kan kjøpe noen bremseklosser og ei eksospotte med firmarabatte, så må det beskattes.

Lurer på om det var ett tiltak for å utjevne forskjellene i samfunnet, slik at griske hjemmemekkere ikke skal kunne gjøre seg rike på å fikse bilen sin selv🙄

Til saken: Nei, skal ikke slå til på noen såkalte black friday tilbud, både fordi jeg ikke skal ha noe, og for å boikotte denne galskapen.

Nå har de holdt på med dette black friday gnålet siden sist onsdag, og det knappe 2 uker etter "verden" var samlet i Glasgow for å redusere verdens co2 utslipp, tragisk!!!

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Det blir nok black friday-handel, men ikke til båten. Tørketrommelen har kranglet i et par år, så nå er det på tide med ny selv om den bare er 17 år gammel.

Her på jobb ble det også kutt i utdeling av rester som ellers hadde blitt kastet. Resutatet er at nå går mat i søpla i stedet for at vi får ta det med oss hjem. Det er jo rettferdig:confused:

Guttungen har sett på en TV hos Elkjøp. For 14 dager siden satte de opp prisen fra 11.000 til 19.000,-

Ikke umulig den kommer på tilbud med 40% avslag.....

Man skal være godt innsatt i prisene for å finne de virkelige tilbudene. Stort sett lureri alt sammen blant de store kjedene.

BilXtra har det med å sette ned hele butikken med 50%. Husker en kjenning sto på døra når de åpnet og sprang inn og slo kloa i et verktøyskap til 40'. Da er det jo litt å hente. Har selv kjøpt en kompressor hos dem på samme tilbudet.

Men i år tror jeg bare det blir å sjekke om de har halv pris på pølser hos SirkelKå :cool:

Redigert av Honduras (see edit history)

Idag gjorde jeg et godt kjøp, og det var helt gratis! Hva da? Jo, ny ladning blodtrykktabletter med frikort og blå resept på apoteket, he he.

:easter:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hadde ikke tenkt å kjøpe noe jeg heller fordi jeg ikke trang noe trodde jeg i går.
I dag knuste jeg telefonen i bildøra og min bedre halvdel kunne fortelle att vaskemaskinen hadde "daua" når jeg kom hjem i fra jobb.
Ja ja sånn virker jo forbrukersamfunnet.
Har man ikke noe å bruke pengene på så for man det.

Kostet kr 3500 å bytte skjerm og vaskemaskin klarte seg noe lenger enn reklamasjonsretten så det er bare å punge ut for noe nytt,

pipe skrev 1 time siden:

min bedre halvdel kunne fortelle att vaskemaskinen hadde "daua" når jeg kom hjem i fra jobb.

Er ikke det stort sett å sjekke feilmeldingen og ta det derfra? Har fikset vaskemaskiner mange ganger ved å rense filter, sjekke at det ikke er hårspenner, dykkertspiker etc som blokkerer tømmepumpa samt blåse ren tømmeslangen for lo etc som har bygd seg opp over tid. Vaskemaskiner er jo relativt enkle konstruksjoner  rent mekanisk, hvor vann kommer inn, tumler rundt en stund og så pumpes ut. Er et eller annet sted der det som regel stopper. 

Honduras skrev On 24.11.2021 at 20.45:

Er ikke det stort sett å sjekke feilmeldingen og ta det derfra? Har fikset vaskemaskiner mange ganger ved å rense filter, sjekke at det ikke er hårspenner, dykkertspiker etc som blokkerer tømmepumpa samt blåse ren tømmeslangen for lo etc som har bygd seg opp over tid. Vaskemaskiner er jo relativt enkle konstruksjoner  rent mekanisk, hvor vann kommer inn, tumler rundt en stund og så pumpes ut. Er et eller annet sted der det som regel stopper. 

Mørkt display. Slår man maskinen av og på mange nok ganger så lyser displayet igjen.
Men det hjelper lite når heller ikke knappene virker.
Har prøvd litt halv hjertet med å dra ut kontakten en stund og sprayet crc på kontaktene/printkortet
Ny maskin er på vei.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...