Jump to content

Skal du gjøre noen Black Friday innkjøp?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Honduras skrev 54 minutter siden:

kke black Friday, men BilXtra har 50% på hele butikken torsdag-fredag-lørdag

Ingen ting tyder på det stemmer.
Står ikke noe på hjemmesiden og jeg er også medlem av kundeklubben til bilXtra uten å fått SMS om dette tilbudet du refererer til.

Hender riktig at de har tre dagers tilbud på 25-50% på hele butikken.
Men 50% får man bare på noe "skrot" de vil bli kvitt mens man må som regel nøye seg med -25% på det man trenger.
Egentlig ganske bra men hadde vært mye bedre hvis det var som du skriver att man får 50% på hele butikken,men det har vel ikke skjedd enda?

Mye jeg ville handlet inn til halv pris da.

Redigert av pipe (see edit history)

Jeg trodde det var et tilbud hele kjeden hadde, da det er slik i Fredrikstad, Sarpsborg og Moss. Det stemmer i det minste her, for guttungen dro fra butikk til butikk for å kjøpe litt dyre ting han skulle ha. 

Fortsatt mulig å ta Bastø-fergen i morgen tidlig :-)

Redigert av Honduras (see edit history)
Pequod skrev 23 minutter siden:

Har ikke kjøpt noe forrige fredag, men kjøpte meg et nytt digitalt trommesett på torsdagen...dog ikke båtrelatert, selv om jeg vel får plass til det i cockpiten...

Oi,vekker minner, hadde et TD 20 for noen år siden (: 

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Blouberg skrev On 3.12.2021 at 20.47:

Oi,vekker minner, hadde et TD 20 for noen år siden (: 

Hadde et TD-11 før jeg flyttet og nedskalerte til et sett som passet til den mindre leiligheten. Var imidlertid misfornøyd med det og solgte de i mai før jeg dro av gårde på årets sommertokt. Så kjøpte jeg dette, som er litt bedre enn det forrige. Nå som vinteren har kommet og det uansett blir færre båtturer enn om sommeren, så er det jo godt å ha noe pusle med på land...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...