nomen Svart 2.Desember.2021 Del på Facebook Svart 2.Desember.2021 Jeg ser Elkjøp fortsetter også denne uken med "Blackweek" tilbud. Jeg tolker det som at prisene kunne vært enda lavere, siden de kan drive å "blø" og selge ut varer billig i 2 uker. Sannheten er nok at de fortsatt har grei avanse, og at vi (noen) forbrukere blir lurt. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Honduras Svart 2.Desember.2021 Del på Facebook Svart 2.Desember.2021 Ikke black Friday, men BilXtra har 50% på hele butikken torsdag-fredag-lørdag. Så nå kan man handle bl.a. Meguiars-produkter billig. Ble ei flaske one compound på meg. Ctek-ladere samt olje og annet er jo båtrelatert. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
pipe Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 (redigert) Honduras skrev 54 minutter siden: kke black Friday, men BilXtra har 50% på hele butikken torsdag-fredag-lørdag Ingen ting tyder på det stemmer. Står ikke noe på hjemmesiden og jeg er også medlem av kundeklubben til bilXtra uten å fått SMS om dette tilbudet du refererer til. Hender riktig at de har tre dagers tilbud på 25-50% på hele butikken. Men 50% får man bare på noe "skrot" de vil bli kvitt mens man må som regel nøye seg med -25% på det man trenger. Egentlig ganske bra men hadde vært mye bedre hvis det var som du skriver att man får 50% på hele butikken,men det har vel ikke skjedd enda? Mye jeg ville handlet inn til halv pris da. Redigert 3.Desember.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 (redigert) Jeg trodde det var et tilbud hele kjeden hadde, da det er slik i Fredrikstad, Sarpsborg og Moss. Det stemmer i det minste her, for guttungen dro fra butikk til butikk for å kjøpe litt dyre ting han skulle ha. Fortsatt mulig å ta Bastø-fergen i morgen tidlig :-) Redigert 3.Desember.2021 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Pequod Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 (redigert) Har ikke kjøpt noe forrige fredag, men kjøpte meg et nytt digitalt trommesett på torsdagen...dog ikke båtrelatert, selv om jeg vel får plass til det i cockpiten... Bare for å ødelegge tråden, liksom... Redigert 3.Desember.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Blouberg Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 Pequod skrev 23 minutter siden: Har ikke kjøpt noe forrige fredag, men kjøpte meg et nytt digitalt trommesett på torsdagen...dog ikke båtrelatert, selv om jeg vel får plass til det i cockpiten... Oi,vekker minner, hadde et TD 20 for noen år siden (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
pipe Svart 3.Desember.2021 Del på Facebook Svart 3.Desember.2021 Honduras skrev for 5 timer siden: Fortsatt mulig å ta Bastø-fergen i morgen tidlig Normalt sett hadde jeg gjort det men i morgen må jeg på jobb noen timer og så er det julebord etterpå. Men 50% på hele butikken er jo fantastisk. Hadde lett lagt igjen noen tusenlapper hvis dette tilbudet sprer seg over fjorden Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Desember.2021 Del på Facebook Svart 4.Desember.2021 Blouberg skrev On 3.12.2021 at 20.47: Oi,vekker minner, hadde et TD 20 for noen år siden (: Hadde et TD-11 før jeg flyttet og nedskalerte til et sett som passet til den mindre leiligheten. Var imidlertid misfornøyd med det og solgte de i mai før jeg dro av gårde på årets sommertokt. Så kjøpte jeg dette, som er litt bedre enn det forrige. Nå som vinteren har kommet og det uansett blir færre båtturer enn om sommeren, så er det jo godt å ha noe pusle med på land... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.