Jump to content

Daviter til seilbåt / bedrift som sveiser i syrefast


Nikk

Recommended Posts

Hei alle sammen.

 

Jeg har nå en stund saumfart internett for å finne noen daviter til å montere på transom på seilbåten. Jeg sliter imidlertid med å finne noen som passer. Jeg tenker derfor å designe noen selv med de målene som passer til min båt.

 

Da trenger jeg noen som kan sveise dette sammen. Jeg tenker at selve davitene blir bygget av tynnvegget Ø60 mm 316 rør, så må det også produseres feste braketter i ca. 5-6 mm 316.

 

Er det noen her på båtplassen som har tips til bedrifter som kan bygge noe slikt. Jeg holder til på Østlandet, så selvfølgelig greiest om det er noen som er innenfor et par hundre kilometer, men kunnskap og kvalitet er viktigere en hvor langt jeg må kjøre for å hente de.

Redigert av Nikk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kato skal lage lanternemast til båten min, han kan sikkert også hjelpe deg. Veldig hyggelig og dyktig fyr.

 

 

Rustfritt Kato Bøe Haugen har besøksadresse Oremoveien 23, 1659 Torp (Fredrikstad, Viken). Selskapets firmanavn i Brønnøysundregisteret er Rustfritt Kato Bøe Haugen.

Få tilsendt kontaktopplysninger, kart og veibeskrivelse for Rustfritt Kato Bøe Haugen gratis til din mobil. Fyll inn ditt mobilnummer i feltet til høyre på denne siden og trykk "Send". Informasjonen blir tilsendt i løpet av sekunder sammen med en mulighet til å laste ned 180s app til iPhone og Android. Appen er gratis å laste ned og gratis å bruke.

Rustfritt Kato Bøe Haugen, telefonnummer: 416 73 949

jeg tørker ut på land....!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...