Lazyjack Startet 4.Desember.2021 Del på Facebook Startet 4.Desember.2021 Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Jeg har byttet tetninger og impeller men sliter med å få montert gearvelger riktig. Har også spørsmål om liten o-ring som sitter på gearstaget over nylonforingen men som ikke ser ut til å ha noen funksjon (se bilde). Den sitter bare tredd ned på gearstaget og jeg skjønner ikke hvilken funksjon den har der. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 5.Desember.2021 Del på Facebook Svart 5.Desember.2021 Det er vel denne? https://mercury-2-stroke.marineservicemanuals.com/Mercury-102cc-Sailpower-2-Stroke-Outboard-Service-Manual.html Men den koster vel noen små kroner Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Lazyjack Svart 5.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2021 Takk for tips, hadde vel håpet de lå fritt tilgjengelig et sted.... På den annen side fikk jeg løst problemet i dag så da ser det ut til at jeg klarer meg for denne gang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.