Goddis77 Svart 2.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2022 Så da gjenstår det å pusse ned begge flatene for å få de til å passe bra mot hverandre. Har fått tips om å bruke smergelpapir og glassplate. Har ikke glassplate, men skal sikkert finne noe som fungerer her. Er det noe smergelpapir som noen kan anbefale? Er det bare å tape fast smergelpapiret og pusse med endene over? Sitér dette innlegget Link to post
Shortcut Svart 2.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2022 Brug "vådslibepapir" smør med WD40.. brug glas eller en helt plan bordplade som basis... Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 11.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2022 (redigert) Fikk ikke pusset nok ned med smergelpapir synes jeg, så jeg fikk noen til å planslipe de for meg for å få det skikkelig. Var også en ujevnhet i de så den måtte også rettes opp. Under montering har jeg nå for lite press på klemmen. Det følger med en skive for å være inni klemmen mot en flens. Er det mulig å bruke to av disse? En mot hver flens, og dermed litt mer flate å klemme mot. Redigert 11.Januar.2022 av Goddis77 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2022 Da må jeg erkjenne at det ikke er nok gods til at klemmen får gjort jobben sin. Prøvde med doble plater for klemmen, enda ikke nok. Så da må jeg nesten få noen til å sveise på nye flenser. Noen som om noen i Bergen som kan gjøre noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 20.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2022 Kan disse være noen å høre om de har noe du kan bruke? De pleier å svare ganske kjapt. https://www.lancingmarine.com/price-book/page-18/ Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2022 Tenkte om jeg kunne sveise på nye flenser bare. Regnet med det var vanlig lagervare her i Norge. Eller stemmer ikke det? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2022 Kan noe slikt som dette her fungere? Rett og slett høre med et eksos firma? https://eksos1.no/product/vbk761-v-bandsklemme-3/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.