jo-b Startet 13.Desember.2021 Del på Facebook Startet 13.Desember.2021 Hei Eg må bytte lager, tettningar og tannhjul då det er tært. Aller helst skulle eg fått nytt lager hus på plass då det er litt tæring der og. Er det muligt å få tak i deler?? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 13.Desember.2021 Del på Facebook Svart 13.Desember.2021 Prøv Sleipner Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 14.Desember.2021 Del på Facebook Svart 14.Desember.2021 Du finner masse info om deler i denne tråden her: Tror du kan glemme Sleipner, Deres svar da jeg forespurte deler var forslag om å bytte til Sleipner thruster, deler selger de ikke til X force. Det er nok en strategi i det. Men deler kan enkelt skaffes gjennom andre kanaler uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 22.Januar.2022 Del på Facebook Svart 22.Januar.2022 Se her du. Jeg har akkurat bestilt et sett til min xf 40. Vinsj og baug-propell (Produktliste) [Agder Boat AS] (mamutweb.com) Agder boat. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.