Jump to content

Sånn service liker jeg importex AS


Jon-Kåre

Recommended Posts

Vel ventet jeg lenge på den dynamoen jeg hadde bestilt men det var helt frivilig da jeg ikke hadde det travelt og ikke så noen grunn til å mase bare jeg ble holdt orientert. Da jeg fant ut at nå burde jeg ha den kom dette svaret:

 

Hei Jon Kåre !

 

Fabrikken har store problemer med å få tak i stammer nok til overhaling her......

Har derfor i dag snakket med vår leverandør og får tilsendt en erstatning som vi selv bygger om til

riktig festebrakett som du ønsker.Dette er en 24V 60 Ampere dynamo som blir lik den du i utgangspunktet

valgte.Pris messig så er den en del dyrere (2600.-) men du har vært en tålmodig sjel så det får komme deg tilgode.

Det viktigste er at du blir fornøyd og anbefaler oss til dine kjente!

 

OK ?

 

Dynamoen kommer til deg litt ut i neste uke.

 

Ha en riktig god helg !

 

Med hilsen

 

Det må nevnes at den jeg opprinnelig bestilte hadde en pris på 1760,- :cheers:

 

Importex AS Maskin-Marine

Jan Erik Bråthen Hans Erik Skullerud

Tlf: 92 66 97 69 Fax: 63 85 63 34.

E-post: post@maskin-marine.no

Bil Elektrisk - Slitedeler - Utstyr

Båt Elektrisk -Dynamo-Starter-Dynastart

Tilt/Powertrim - Ombygg / Overhaling !

Importør av: Atv-Scooter-Cross-Moped/Mc.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Dette hørtes jo bra ut, men hva med selve dynamoen, har du fått den? :rolleyes:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Dette hørtes jo bra ut, men hva med selve dynamoen, har du fått den? :rolleyes:

 

Lars H.

Jada den kom som avtalt den

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...