Lazyjack Startet 20.Desember.2021 Del på Facebook Startet 20.Desember.2021 Prøver å trykke begge piltastene raskt samtidig men får ikke frem feilkoder når displayet viser "Error" Skal feilkoder kunne vises på denne kontrolleren? Har ikke sjekket om diagnoselederen er koplet til. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 20.Desember.2021 Del på Facebook Svart 20.Desember.2021 Om du har mulighet for å vise koder så trykk begge piltastene i 5 sek, da vises 1.1, trykk ok, da vises nåværende feilkod. Navigere til 1.2, trykk ok, den viser da de 5 siste feilkodene. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 21.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2021 Båtglad-mann skrev for 10 timer siden: Om du har mulighet for å vise koder så trykk begge piltastene i 5 sek, da vises 1.1, trykk ok, da vises nåværende feilkod. Navigere til 1.2, trykk ok, den viser da de 5 siste feilkodene. Takk det skal jeg prøve På en annen jeg hadde skulle man trykke begge pilene raskt så det er ikke så lett å vite Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 (redigert) Lazyjack skrev On 21.12.2021 at 11.09: På en annen jeg hadde skulle man trykke begge pilene raskt Ikke denne her er manualene " under NEDLASTNINGER" https://seatronic.no/eberspacher-easystart-select-tp7?gclid=Cj0KCQiA_JWOBhDRARIsANymNOb5tjaS0YfaKIHcFALxu-H3_0U1rIA3otSE1nKfDsshJNl_gr8iUDUaAquvEALw_wcB Redigert 24.Desember.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Lazyjack Svart 24.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Roger jo skrev for 3 timer siden: Ikke denne her er manualene " under NEDLASTNINGER" https://seatronic.no/eberspacher-easystart-select-tp7?gclid=Cj0KCQiA_JWOBhDRARIsANymNOb5tjaS0YfaKIHcFALxu-H3_0U1rIA3otSE1nKfDsshJNl_gr8iUDUaAquvEALw_wcB Takker👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.