Roger og Olina Startet 23.Desember.2021 Del på Facebook Startet 23.Desember.2021 Var litt redd for at isen skulle legge seg i bukta der vi har båten, men det gjorde den heldigvis ikke. Så kunne ikke komme meg raskt nok hjem fra jobb i dag. Konemor hadde pakket, så det var bare å fylle vann, bære ett lass med varer og ting og tang ned i båten, så kastet vi loss på vei til Langøya. Nå er der-5.5 ute og 25 grader i båten. Konemor liker det varmt. Dette skal bli en flott Jul, bare meg og konemor pluss tre fillebikkjer. Andre gang vi gjør dette. Første gang var i Vikingen for 2 år siden. Kan sterkt anbefales. Så nå gleder jeg meg til kalkun i morgen og en koselig Jul på sjøen 🤗 God Jul Båtfolk 😉 Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 23.Desember.2021 Del på Facebook Svart 23.Desember.2021 Kjempegreier. Kos dokker og så håper vi på en super båt sesong også i 2022 uten at det ryr ut for meget båt penger. Go Jul Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 23.Desember.2021 Del på Facebook Svart 23.Desember.2021 Dette er bare herlig, god jul til dere. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Scalare Svart 23.Desember.2021 Del på Facebook Svart 23.Desember.2021 Det der så fantastisk ut. Dessverre får jeg neppe med kona på en slik feiring noen gang. Kos dere og god jul🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 23.Desember.2021 Del på Facebook Svart 23.Desember.2021 God Båtjul! Har overnattet flere helger i båten høst og vinter helt ned til -11. Men med både barn og barnebarn denne julen blir båten for liten. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 24.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Takker for hyggelige kommentarer. Så er det vel ikke alle som er like båt gale som oss heller. Men det blir en egen ro her og lite av alt mas og styr det ofte kan bli hjemme. Vi har jo barn og barnebarn vi også, men av og til så prioriterer vi oss. Kanskje litt egoistisk, men du verden så skjønt 🙂 Legger ved bilde av båten ferdig pynta. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Riktig GOD JUL Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
navid Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Åiii....dette ser skikkelig trivelig ut. Kos dere og ha en riktig God Jul! Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Så trivelig!!! riktig god båtjul til dere 🎄🛥 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Ser ikke feil ut det der! God jul! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
LALUNA II Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 God Jul Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ida Marie III Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Fantastisk Roger og Oline...👍👍👍 Madammen min er aldri vanskelig å få med seg i båten...men julaften tør jeg ikke spørre om en gang...😂😂😂 Jeg får nøye meg med å kikke ned på båten, som nå ligger fortøyd bare 50 meter fra altanen min...etter vi kjøpte ny leilighet for 3 uker siden..😉👍👍 GOD JUL TIL ALLE HER INNE...🎅🎅 Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 24.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Ida Marie III skrev 54 minutter siden: Fantastisk Roger og Oline...👍👍👍 Madammen min er aldri vanskelig å få med seg i båten...men julaften tør jeg ikke spørre om en gang...😂😂😂 Jeg får nøye meg med å kikke ned på båten, som nå ligger fortøyd bare 50 meter fra altanen min...etter vi kjøpte ny leilighet for 3 uker siden..😉👍👍 GOD JUL TIL ALLE HER INNE...🎅🎅 Gratulerer så mye med ny leilighet 🤗 Konemor syntes det var en god plan for 2 år siden når jeg foreslo det, så heldige meg. Men neste Jul blir med barn og barnebarn, noe som er helt innafor. 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 24.Desember.2021 Del på Facebook Svart 24.Desember.2021 Jul i båten her også Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 25.Desember.2021 Del på Facebook Svart 25.Desember.2021 Jul i båt er magisk👍🏻😊 Vi reiret jul i uthavn i 2019, og alle her er enige om at det skal gjentas en gang😊 God jul🎅🏻 Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 25.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Desember.2021 k1mbo skrev for 2 timer siden: Jul i båt er magisk👍🏻😊 Vi reiret jul i uthavn i 2019, og alle her er enige om at det skal gjentas en gang😊 God jul🎅🏻 Ser jo veldig koselig ut da, tre og masse pakker - kan ikke bli så mye bedre enn det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.