Jump to content

Da ble det Jul i båten i år.

Roger og Olina

Recommended Posts

Var litt redd for at isen skulle legge seg i bukta der vi har båten, men det gjorde den heldigvis ikke. Så kunne ikke komme meg raskt nok hjem fra jobb i dag. Konemor hadde pakket, så det var bare å fylle vann, bære ett lass med varer og ting og tang ned i båten, så kastet vi loss på vei til Langøya. Nå er der-5.5 ute og 25 grader i båten. Konemor liker det varmt. Dette skal bli en flott Jul, bare meg og konemor pluss tre fillebikkjer. Andre gang vi gjør dette. Første gang var i Vikingen for 2 år siden. Kan sterkt anbefales. Så nå gleder jeg meg til kalkun i morgen og en koselig Jul på sjøen 🤗 God Jul Båtfolk 😉

20211222_164103.jpg

20211223_155323.jpg

20211222_163600.jpg

Takker for hyggelige kommentarer.

Så er det vel ikke alle som er like båt gale som oss heller. Men det blir en egen ro her og lite av alt mas og styr det ofte kan bli hjemme. Vi har jo barn og barnebarn vi også, men av og til så prioriterer vi oss. Kanskje litt egoistisk, men du verden så skjønt 🙂

Legger ved bilde av båten ferdig pynta. 

FB_IMG_1640317360834.jpg

Fantastisk Roger og Oline...👍👍👍

Madammen min er aldri vanskelig å få med seg i båten...men julaften tør jeg ikke spørre om en gang...😂😂😂

Jeg får nøye meg med å kikke ned på båten, som nå ligger fortøyd bare 50 meter fra altanen min...etter vi kjøpte ny leilighet for 3 uker siden..😉👍👍

GOD JUL TIL ALLE HER INNE...🎅🎅

Ida Marie III skrev 54 minutter siden:

Fantastisk Roger og Oline...👍👍👍

Madammen min er aldri vanskelig å få med seg i båten...men julaften tør jeg ikke spørre om en gang...😂😂😂

Jeg får nøye meg med å kikke ned på båten, som nå ligger fortøyd bare 50 meter fra altanen min...etter vi kjøpte ny leilighet for 3 uker siden..😉👍👍

GOD JUL TIL ALLE HER INNE...🎅🎅

Gratulerer så mye med ny leilighet 🤗 Konemor syntes det var en god plan for 2 år siden når jeg foreslo det, så heldige meg. Men neste Jul blir med barn og barnebarn, noe som er helt innafor. 🙂

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...