HerrP Startet 27.Desember.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2021 Jeg har besluttet med for at kjøpe en Nimbus 23 fot, men synes det er vanskelig at få overblikk over de forskjellige modellbetegnelser og motorer, med deres fordele og ulemper. Er det noen som kjenner til et sted for bra bakgrunnsinfo om Nimbus sine båte? Wikipedia ga ikke mye og jeg har bare funnet en bok, som bare kan kjøpes brukt i Sverige. 1. Hva er forskjellen på 23R og 230R? Er det bare hvilket år de ble bygget? 2. Jeg har lest, bl a her på forumet, at det finnes både diesel og bensin og de fleste mener at bensin V8 230 HP er den beste. Finnes det noen mere utdypende info om dette noen steder? 3. Er det noen som har erfaring med Nimbus 23R/230R som kan sige noe om hva man skal vare oppmerksom på ved et evt. kjøp? Takk for hjelp! Link to post
Rolf Svart 27.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2021 (redigert) . Redigert 27.Desember.2021 av Rolf (see edit history) Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Guest Svart 27.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2021 (redigert) Har bare prøvd ett par sånne ett par ganger (prøvekjøring høst og vår), det er ett godt lokomotiv i sjøen :) har lyst på en selv, men så er det svært mye båt jeg har lyst på, men 100x flere jeg absolutt ikke ville hatt om jeg hadde fått kasta etter meg (hvis ikke det bare var for salg) Så konklusjonen er at den har overraska meg positivt Redigert 27.Desember.2021 av Guest (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn