Jump to content

Trenger LYS bevis før neste sesong!!! Noen målere på forumet....


Sonata 7

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg trenger ett målebrev på båten, da vi skal begynne å satse litt mer i regatta, færdern, holendern og OAS.

 

Men problemet mitt er at jeg ikke finner noen som gidder å måle båten min, de jeg har sendt mail til har rett og slett ikke svart eller sagt at de ikke har tid..

 

Er det noen her på forumet som er målere eller kjenner noen som måler, tror også at det er en veldig enkel jobb. Det er jo en typebåt så skroget trenger mann vell ikke å måle(??) og seila står det stempla i, da er det bare riggen som må tas. Eller har jeg forstått dette helt feiol tro??

 

 

Takker for svar

Link to post
Share on other sites

Hei du, du må måle seilen og riggen, for og få ett gyldigt måle brev.

Gå in på norlys.org eller send ett mail til NSF (www.seiling.no). På norlys så vill jeg minnes att du kan se på forening og se vilke lys kontakter det er der. Greit og sjekke nabo foreningene hvis den som er i nermeste forening ikke har tid eller gidder.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...