Knallipadden Startet 4.Januar.2022 Del på Facebook Startet 4.Januar.2022 Jeg har en elendig radio i båten min. Jeg pleier derfor å bruke en kraftig Bluetooth høytalere i stedet. Jeg kunne i stedet for radio tenke meg ekstra uttak til å lade mobil og diverse. Finnes det et panel jeg kan sitte inn i stedet for radio som gjør at jeg kan lade med USB og/eller sigarett tenner? Radioen er av standard type (Din). Sitér dette innlegget Link to post
SV-Bav34 Svart 4.Januar.2022 Del på Facebook Svart 4.Januar.2022 Hei. Biltema har dette i flere forskjellige varianter. USB-uttak - Biltema.no Sitér dette innlegget Mitt seilbåtprosjekt Miniprosjekt Chris Craft Sea Hawk Link to post
index Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Klikk inn et slikt som dette i stedet for radioen, så plasserer du USB uttakene dine der det passer best. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.