Reed Startet 4.Januar.2022 Del på Facebook Startet 4.Januar.2022 Hei. Det hetes at en skal ha fall fra dieselvarmer og ut til eksosgjennomføring for at evt. kondens etc. skal renne ut. Jeg kunne tenkt meg å montere gjennomføring så høyt som mulig så sliter litt med pest eller kolera. Noen som kan dele sine erfaringer med dette i håp om at det faktisk ikke er ett problem om en ikke har fall? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Eksosen på min D4 går ut ganske høyt oppe på skutesiden...men der er en loop rett før den går ut... Viktig å ha utløpet så høyt at ikke sjøvann kan sprute inn ... Sitér dette innlegget Link to post
Reed Svart 5.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Hei. Takk for svar. Ja jeg tenker at slik det er nå så ligger gjennomføring for lavt så jeg vil så høyt som mulig. så da forstår jeg Deg at der er en loop så ikke evt. dråper renner tilbake i brenner og at dette fungerer fint over tid. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Reed skrev 40 minutter siden: Hei. Takk for svar. Ja jeg tenker at slik det er nå så ligger gjennomføring for lavt så jeg vil så høyt som mulig. så da forstår jeg Deg at der er en loop så ikke evt. dråper renner tilbake i brenner og at dette fungerer fint over tid. Ja riktig...👍 Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Tuten på innsiden skal peke oppover, ikke nedover. Så går det veldig bra. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Reed Svart 5.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Da blir det slik som vist på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Her er bilde fra produksjon av vår Saga 385, viser dieselvarmere og eksosutløp. Som bildet viser går eksosslangene opp i en bøy og og ned til gjennomføringen. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 5.Januar.2022 Del på Facebook Svart 5.Januar.2022 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.