d5l Startet 11.Januar.2022 Del på Facebook Startet 11.Januar.2022 Hvordan eller hvem kan jeg få til å programmere inn mitt selcall nr. på mine Sailor RT 2048 og RT 2047 ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Januar.2022 Del på Facebook Svart 11.Januar.2022 Hvorfor vil du gjøre det? Selcal er jo for lengst nedlagt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Benji Svart 11.Januar.2022 Del på Facebook Svart 11.Januar.2022 d5l skrev for 2 timer siden: Hvordan eller hvem kan jeg få til å programmere inn mitt selcall nr. på mine Sailor RT 2048 og RT 2047 ? Det er det nok ingen som kan gjøre for deg i dag. Sel cal forsvant for mange år siden. Kystradio hadde en mulighet frem til 2017/18 å svare deg/sende til deg via selcal , men nå er det borte. Kun MMSI som gjelder i dag, og det er det vel ikke på disse to, så da er det gode gamle voice som gjelder. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
d5l Svart 19.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2022 Takker for info, var ikke klar over dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.