Mr.Melk Startet 12.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2022 Vi vurderer å ettermontere baugpropell i vår Yamarin 76, tenker å sette bort jobben med å montere tunnellen grunnet lite erfaring med slikt arbeid og den berømte tidsklemma. Selve monteringen av propellen og det elektriske tar vi selv. Er det noen som har erfaringer med verksteder som påtar seg jobb med å støpe inn tunellen? Eventuelt noen anbefalinger? Vi holder til i Sarpsborg og båten står på henger, men hadde håpet å slippe å reise veldig langt avgårde for å få fikset dette Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2022 Regner med at du bor på Hannestad? Jeg kjenner til flere i distriktet som gjør dette. Send meg en IM om du er interessert, så slipper jeg å drive reklame for noen her inne ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
SV-Bav34 Svart 12.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2022 Vi bruker en båtbygger i Halden til dette. Ta kontakt om du vil ha kontaktinfo. Sitér dette innlegget Mitt seilbåtprosjekt Miniprosjekt Chris Craft Sea Hawk Link to post
Mr.Melk Svart 14.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Komodo skrev On 12.1.2022 at 19.56: Regner med at du bor på Hannestad? Jeg kjenner til flere i distriktet som gjør dette. Send meg en IM om du er interessert, så slipper jeg å drive reklame for noen her inne ? Vis hele sitatet Nei, har faktisk ingen tilknytning til stedet faktisk, så det er en ren tilfeldighet... Har sendt deg IM... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.