Jump to content

Er det noen her som kjenner et produkt som heter K2r Spotlifter? Flekkfjerner til teak

Tom Rør

Recommended Posts

Jeg har av alle merkelige ting sett på en serie på tv, fra yachtchartermiljøey, og de bruker noe de sprayer på teaken for å fjerne flekker.

Jeg prøver å skaffe dette, men de som har dem, sender ikje til kongeriket.

Hvis noen kjenner til en butikk i f.eks UK som har dette, hadde jeg satt pris på å finne en måte å få kjøpt litt. 
Force 4 i UK er store, men jeg fant ikke det produktet hos dem.

485A8E25-BE3A-44CD-AE9B-0E3FF2F07AD0.png

@Tom Rør Jeg har agenturet på den for skandinavia. 

De har hatt utfordringer med å få nok bokser fra sine leverandører, men begynner å bevege seg nå. 

Venter på container fra USA, og kommer til å være tilgjengelig for oss over her en gang etter påske. 

Og, ja: Det fungerer like godt som de sier på Below Deck :)

Mvh

Tor Arild

Tor Arild skrev 15 minutter siden:

De har hatt utfordringer med å få nok bokser fra sine leverandører, men begynner å bevege seg nå. 

Venter på container fra USA, og kommer til å være tilgjengelig for oss over her en gang etter påske. 

Mvh

Tor Arild

Så du selger disse? ?

Tor Arild skrev 17 minutter siden:

Mvh

Tor Arild

Jeg vil ha ??

• 2 år senere...

Etter mye rør og en nettside som var tung å drifte og så vel hjemmesnekret ut, så er vi endelig oppe med en godt fungerende side. Utseende er vel subjektivt, men er i hvertfall relevant informasjon og mulighet til å stille spørsmål :)

teakfix.no

Mvh

Tor Arild

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...