Jump to content

Er det noen her som kjenner et produkt som heter K2r Spotlifter? Flekkfjerner til teak


Tom Rør

Recommended Posts

Jeg har av alle merkelige ting sett på en serie på tv, fra yachtchartermiljøey, og de bruker noe de sprayer på teaken for å fjerne flekker.

Jeg prøver å skaffe dette, men de som har dem, sender ikje til kongeriket.

Hvis noen kjenner til en butikk i f.eks UK som har dette, hadde jeg satt pris på å finne en måte å få kjøpt litt. 
Force 4 i UK er store, men jeg fant ikke det produktet hos dem.

 

485A8E25-BE3A-44CD-AE9B-0E3FF2F07AD0.png

Link to post
Share on other sites

@Tom Rør Jeg har agenturet på den for skandinavia. 


De har hatt utfordringer med å få nok bokser fra sine leverandører, men begynner å bevege seg nå. 

Venter på container fra USA, og kommer til å være tilgjengelig for oss over her en gang etter påske. 

 

Og, ja: Det fungerer like godt som de sier på Below Deck :)

 

 

Mvh

 

Tor Arild

Link to post
Share on other sites

Tor Arild skrev 15 minutter siden:

@Tom Rør Jeg har agenturet på den for skandinavia. 


De har hatt utfordringer med å få nok bokser fra sine leverandører, men begynner å bevege seg nå. 

Venter på container fra USA, og kommer til å være tilgjengelig for oss over her en gang etter påske. 

 

Og, ja: Det fungerer like godt som de sier på Below Deck :)

 

 

Mvh

 

Tor Arild

Så du selger disse? 😊

Link to post
Share on other sites

Tor Arild skrev 17 minutter siden:

@Tom Rør Jeg har agenturet på den for skandinavia. 


De har hatt utfordringer med å få nok bokser fra sine leverandører, men begynner å bevege seg nå. 

Venter på container fra USA, og kommer til å være tilgjengelig for oss over her en gang etter påske. 

 

Og, ja: Det fungerer like godt som de sier på Below Deck :)

 

 

Mvh

 

Tor Arild

Jeg vil ha 😊😊

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Etter mye rør og en nettside som var tung å drifte og så vel hjemmesnekret ut, så er vi endelig oppe med en godt fungerende side. Utseende er vel subjektivt, men er i hvertfall relevant informasjon og mulighet til å stille spørsmål :)

 

teakfix.no

 

Mvh

 

Tor Arild

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...